16 de gener 2025

Novetats de gener de Cruïlla: Catninja vol. 3, L'Home Gos pack vols. 1 i 2 i llibre per pintar

Per aquest mes de gener, Cruïlla ens porta el tercer volum de Catninja, titulat Cerca i captura, de Matthew Cody i Chad Thomas. Fins al moment s'han publicat originalment cinc volums.

A més, per altra banda, ens arriba dues novetats de L'Home Gos: Un pack amb els dos primers volums de al sèrie de còmic i el llibre oficial per pintar.


  A la venda el 21 de gener!



Catninja vol. 3: Cerca i captura, de Matthew Cody i Chad Thomas
Traducció de Josep Sampere i Martí 
Cartoné - 176 pàgines -  Color
ISBN: 978-84-661-5855-8
12,50 €

Un robatori d’identitat gat-astròfic...
Un paio que s’adona que ser malvat fa fàstic...
Una detectiu d’afers sobrenaturals amb un as a la màniga...

Ja el tornem a tenir aquí! Aquesta vegada, el Catninja arriba amb sis històries per petar-se de riure. Ah, i l’Hàmster Gàngster també hi surt. BASTANT, de fet.




Pack L'Home Gos vols. 1 i 2,
 de Dav Pilkey 
Traducció de Josep Sampere i Martí 
Cartoné - 240 pàgines - 16,5 x 24,8 - Color
ISBN: ‎ 9788466158701
29 €

Ha arribat un nou heroi, l'Home Gos! Amb el cos d'un humà i el cervell d'un gos, protegirà la ciutat i lluitarà contra les terribles maleses del gat més dolent del món. Llibres plens d'acció, misteri, humor, bajanades i infermeres genials. Si vols saber d'on va sortir el malvat Pepet o com es van conèixer l'Home Gos i el Cap, aquest és el teu pack! 

Lot amb els llibres "L'Home Gos" i "L'Home Gos. Un cas bullangós".



L'Home Gos Amorós. El llibre per pintar oficial, de Dav Pilkey 
Traducció de Josep Sampere i Martí 
Cartoné - 80 pàgines - 19,5 x 25 - Color
ISBN:  9788466158664
9,95 €


El llibre ideal per als seguidors de l'Home Gos! Un quadern per crear i relaxar-nos pintant el nostre superheroi caní preferit. Amb més de 100 vinyetes, i tan amorós i brètol com els còmics originals de l'Home Gos.




 

Informació aportada per Jaume Tugores

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada