Fa anys que el sector cinematogràfic ha
apostat per portar a la gran pantalla adaptacions d'alguns dels còmics
de superherois més famosos de la història. També s'han portat al cinema
populars personatges del còmic d'humor espanyol i europeu, a més de
destacades novel·les gràfiques.
Amb l'objectiu de seguir
enfortint el vincle entre tots dos sectors, Cinesa, la companyia líder
en exhibició cinematogràfica a Espanya, i FICOMIC, entitat organitzadora del 34 Saló Internacional del Còmic de Barcelona, han signat un acord de col·laboració per a aquesta edició del certamen, que se celebrarà entre el 5 i el 8 de maig a la Ciutat Comtal.
En virtut d'aquest conveni, els titulars de Cinesacard -la targeta de
fidelització de la companyia- podran adquirir a les taquilles del Saló del Còmic
l'entrada d'un dia al preu de 6 euros. De la mateixa manera, la
companyia es compromet a projectar en les seves multisales de cinemes de
Barcelona, Madrid i València -entre els dies 22 d'abril i 8 de maig-
l'espot oficial d'aquesta cita tan esperada. L'acord inclou a més
diverses prestacions publicitàries i promocionals entre les dues parts.
Sobre Cinesa
CINESA és l'empresa líder en exhibició cinematogràfica a Espanya amb
més de 18 milions d'espectadors, segons dades oficials de l'any 2014, i
líder també en sales d'exhibició amb prop de 527, repartides en els 45
cinemes que té en les millors localitzacions de les principals capitals
de província. Destaquen els 13 cinemes de Madrid i els 10 de Barcelona.
CINESA pertany a Odeon & UCI Cinemas Group, el primer exhibidor
cinematogràfic en el mercat europeu, que compta amb 2.221 pantalles en
240 cinemes d'Espanya, Portugal, Gran Bretanya, Alemanya, Itàlia,
Irlanda i Àustria.
Font: Ficomic
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada