19 de març 2015

El còmic argentí al Saló del Còmic de Barcelona

La Fundación ExportAr i el Consulado General y Centro de Promoción de la República Argentina a Barcelona coorganitzen la participació argentina al 33 Saló Internacional del Còmic de Barcelona. Aquesta presència es deu a la importància que té el certamen barceloní de cara a la difusió del còmic argentí a Espanya i a la resta d'Europa.

El pavelló de la República Argentina ocuparà un espai de 24m2 en el que hi haurà representants del sector editorial argentí vinculat al món del còmic. En aquest sentit, les editorials Moebius i La Musaraña parlaran sobre el mercat argentí de la historieta a la Sala d'Actes del Saló.


A més, l'espai argentí acollirà una mostra de dibuixos de l'il·lustrador Juan Giménez, editat a Argentina per Moebius i a Espanya per Norma Editorial. Es tracta 14 reproduccions de La Casta de los Metabarones, retocades a mà pel mateix dibuixant. L'exposició forma part de l'eix central del Saló del Còmic d'aquest any: els còmics de ciència ficció i de fantasia heroica.

El Consulado General y Centro de Promoción Argentina en Barcelona, ​​en l'àmbit del Ministerio de Relaciones Exteriores y Culto de la Nació Argentina, té com a missió impulsar i expandir la difusió i promoció de les activitats comercials, culturals, turístiques i d'inversió de la República Argentina a Catalunya, País Valencià, Aragó i el Principat d'Andorra.

La Fundación ExportAr és l'agència de promoció comercial, també dependent del Ministerio de Relaciones Exteriores y Culto, la missió és fomentar l'increment i la diversificació de les exportacions argentines. Com a institució mixta, integrada pel sector públic i privat a través d'un Consell d'Administració que reuneix els actors més destacats del comerç exterior argentí, la Fundación ExportAr assisteix la comunitat empresarial en els seus esforços per conquerir nous mercats; fixant com a objectiu final que les empreses argentines comercialitzin els seus productes i serveis de forma competitiva en l'àmbit internacional. Per aconseguir-ho, realitza accions de promoció buscant contactar productors argentins amb compradors estrangers en les trobades de negocis més importants del món. També treballa amb empreses nacionals oferint informació comercial, assistència tècnica i capacitació, perquè generin els canvis necessaris per produir i comercialitzar eficientment en mercats externs. 


Font: Ficomic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada