El dibuixant i guionista Luis NCT és, finalment, un dels finalistes del premi a l'Autor Revelació del 37 Comic Barcelona, en lloc de Lorenzo Montatore. Luis NCT -que havia debutat en la novel·la gràfica amb Sleepers (EDT, 2012) - va publicar el 2018 la seva segona obra llarga, Wahcommo (Astiberri).
El motiu d'aquesta rectificació és el fet que les normes dels premis del Comic Barcelona estableixen que els candidats al premi al millor Autor Revelació
 (patrocinat per la Fundació Divina Pastora) han de tenir un màxim de 
dues obres publicades. Després de la primera fase de votacions entre 
professionals de la historieta Lorenzo Montatore va ser un dels 
finalistes, però en realitat aquest autor compta amb tres obres 
publicades, tot i que la primera d'elles estava signada com Javier 
Lorenzo García.
Al costat de Luis NCT, la resta de finalistes del premi a l'Autor Revelació són Diego Corbalán, autor d'El método Gemini (Autsaider Còmics); Francisco Javier Galán, autor de Goya. Lo sublime terrible (Dibbuks); Maria Medem, autora de Cenit (Apa Apa Comics); i Pablo Cavall, autor d'El espíritu del escorpión (Evolution/Panini Comics). Un jurat triarà quin d'ells obté el guardó, juntament amb la resta de premis del certamen.
Els premis del 37 Comic Barcelona,
 que són votats pels professionals del còmic, tenen com a objectiu la 
promoció i reconeixement dels nostres autors, alhora que donen suport a 
la tasca dels editors que aposten per ells. Els guardons també volen 
mostrar la riquesa i diversitat del còmic que es publica a Espanya, 
sense oblidar els nostres joves valors i els fanzines. 
Font: Comic Barcelona
 
       
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada