17 de febrer 2026

Novetat de febrer de devoracomics (entreDos): Lightfall vol. 1

Aquest febrer, devoracomicssegell editorial d'entreDos Editorial, estrena la sèrie de còmic Lightfall, amb el seu primer volum L'última flama, de Tim Probert.


A la venda a patir del 27 febrer!



Lightfall vol. 1: L'última flama, de Tim Probert
Traducció de Yannick Garcia 
A partir de 9 anys
Rústica - 256 pàgines - 15,2 x 21,5 cm - Color
ISBN: 979-13-87878-09-2
21,90 €
Fitxa

SELECCIONAT COM EL MILLOR CÒMIC INFANTIL DEL FESTIVAL D’ANGULEMA 2022

Una amistat inesperada. Una missió èpica. Un món a punt d’enfonsar-se en la foscor

Al cor del planeta Irpa, la Bea viu una vida tranquil·la amb el seu avi adoptiu, el Porc Bruixot (sí, és literalment un porc savi) elaborant remeis i pocions. Però tot canvia el dia que coneix en Cad, un galdurià extravertit i decidit que cerca els seus orígens.

Així comença una aventura que ens parla de la por, del dol i de l’amistat, en un món vibrant ple de perills antics i secrets oblidats. La Bea haurà d’enfrontar-se a la boira que l’immobilitza, mentre en Cad, més impulsiu, l’ajuda a avançar quan tot sembla enfonsar-se.

Amb una narrativa visual espectacular i una sensibilitat que arriba al cor, Lightfall comença amb aquest primer volum una sèrie de novel·les gràfiques d’aventures que no deixa indiferent. És una història sobre créixer, confiar i creure que, fins i tot en la foscor més profunda, sempre hi pot haver llum.



Fonts
: MadeTodos tus libros

Informació aportada per Jaume Tugores

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada