Aquest novembre, La Topera Editorial, traurà el segon títol de la col·lecció la Rectificadora, sent aquest El desconegut, d'Anna Sommer.
Amb aquesta faula moderna, tendra i punyent, Anna Sommer ens porta un còmic amb una mirada que acaricia i punxa alhora. La innocència, com el diable, s’amaga en els detalls del seu dibuix indescriptiblement pertorbador. Dolç i àcid, el seu univers femení rima lleugeresa amb crueltat, i no deixa de sorprendre amb tota mena de troballes.
Ben aviat a la venda!
Traducció de Marta Armengol
Col·lecció La Rectificadora
Col·lecció La Rectificadora
Rústica - x cm - 96 pàg - B/N
ISBN: 978-84-09-78134-8
ISBN: 978-84-09-78134-8
Hélène, una atractiva dona de quaranta anys
propietària d'una botiga de moda, troba un nadó abandonat dins l'emprovador i l'amaga discretament a la rebotiga, sense dir-ne res al seu
marit Antoine. Vicky i Wanda, dues joves companyes d'habitació, amaguen
el secret de l'embaràs de la Vicky, fruit de la seva relació amorosa
amb l'Antoine, que no és altre que el seu professor d'història. Per
compensar els inexplicables impulsos maternals de la seva dona, l'Antoine li regala un gos. Amb l'excusa de
les passejades, l'Hélène i el gos visiten clandestinament el nadó, fins
que un dia...

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada