25 d’octubre 2025

Novetat de novembre de Finestres: El llibre del Gènesi

Com a novetat de novembre d'Editorial Finestres, ens arribarà El llibre del Gèneside Robert Crumb, la gran obra mestra del rei de l'underground.

La seva publicació la va avançar Finestres al seu pla editorial de tardor publicat el juny. 


A la venda el 5 de novembre!



El llibre del Gènesi, de Robert Crumb
Traducció de Carlos Mayor
Rústica amb solapes - 218 pàgines - 17 x 24 cm - Color 
ISBN: 978-84-19523-36-5

25 €

Temes: Bíblia, creació, mites, religió, Transgressió

El primer llibre del Pentateuc, tant ric en imatges com exuberant en temes, ha suposat una temptació per als artistes gràfics de tots els temps, tot i que ningú no n’havia fet una adaptació tan objectiva i detallada com la que Robert Crumb presenta aquí.

El llibre del Gènesi és una tasca titànica, fruit de quatre anys de treball minuciós i exhaustiu en el terreny documental. Crumb assumeix el doble repte de traslladar a vinyetes una obra mestra de la literatura universal i, alhora, un text sagrat. El resultat és una lectura fascinant que enriqueix i amplifica l’original, a més de la prova definitiva que Crumb es troba entre els artistes més grans del nostre temps.

Guardonat amb el Premi a la Millor Obra Estrangera al Còmic Barcelona de 2010, El llibre del Gènesi inclou les gran històries de l'Antic Testament (La Creació, Adam i Eva, Caín i Abel, Noè i el diluvi, La torre de Babel, etc.) que Robert Crumb ha interpretat de forma rigorosa, incloent temes controvertits com l’incest, l’adulteri i la prostitució.

Premi a la Millor Obra Estrangera (Còmic Barcelona. Any 2010)






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada