Aquest maig, Símbol Editors traurà un nou còmic dins la col·lecció Il·lustrada publicant Diari de bord, de Mercè Fort i Aleix Canal. Rere l’aparent innocència d’aquesta novel·la gràfica s’hi amaga una filosofia de vida: la ironia, la tendresa, la discreció i la joia de veure i viure el pas dels dies a bord d’una barqueta de fusta
A la venda el 21 de maig!
ISBN: 978-84-18696-50-3
25 €
Arran de costa, entre el blau que tot ho abraça i la roca que resisteix, la vida segueix el ritme del cel i del mar, amb el pas dels dies que semblen sempre iguals però mai no ho són.
Quan arriba l’estiu, la vida es dibuixa a poc a poc, com un traç sobre un full en blanc, amb la simplicitat d’un instant que, tot i ser fugaç, es queda per sempre. Les barques enfilen cap a mar, les platges i les roques assisteixen, pacients, a la presència no sempre.
Aquí no hi ha grans gestes ni drames transcendents, només la quotidianitat despullada de solemnitat, la tendresa d’un gest minúscul, la ironia d’una evidència.
Com una finestra oberta a aquest univers petit i immens alhora, entre l’humor i la melangia, Diari de bord convida a observar el món i a viure’l des d’una modesta barca de fusta. Perquè la Mediterrània no és només un lloc: és una manera de viure.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada