La primera revista de còmic publicada en català a les Balears, l’ADN, ha llançat el cinquè número de la nova era, coincidint amb la celebració del Sant Jordi, dia internacional del llibre. El seu coordinador, Vicent Ferrer, presenta a Ràdio Illa les principals novetats d’aquest fanzín fet a Formentera, entre les quals s’hi troben les aportacions de Guillem March, un dels il·lustradors del gegant DC Comics (Superman, Batman, Flash…); així com el dibuixant mallorquí Xavi Moya o la professora de l’IES Marc Ferrer, Mari Bibiloni. També destaca la il·lustració de portada, dibuixada per Jordi Soldevila i ideada per Joan Torres, que reprodueix l’hostal Miramar des Caló, a punt de rebre una imponent visitant armada amb una catana al més pur estil ‘Kill Bill‘.
![]() |
Vicent Ferrer amb el darrer número de l’ADN. |
Així mateix, no hi falten alguns dels habituals de l’ADN, com Juan Moreno, Jan Ribas, el mateix Vicent Ferrer o Javier Mendoza, amb qui també hem conversat. A més de parlar de còmic, hem abordat els articles de divulgació, microrelats i poesia, que també conformen el nou número.
Podeu comprar el nou ADN a les llibreries de Formentera (Alpe, Duoca i Tur Ferrer), i a través del correu electrònic escrivint a info.espaifrumentaria@gmail.com
Fonts: Ràdio Illa Formentera, ADN Facebook
Informació aportada per Jaume Tugores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada