
El còmic és una de les manifestacions culturals més dinàmiques dins el panorama creatiu del país i genera tota una indústria amb accent propi. Més del noranta per cent dels còmics que es venen a l’Estat espanyol són publicats per editorials catalanes. Enmig d’aquest panorama, el còmic en català, amb una llarga tradició que es remunta a principis del segle XX, va trobant un espai propi, però encara està lluny d’assolir la desitjada normalitat dins el mercat. De tot això i d’altres qüestions en parlaran experts vinculats al món de la creació i la indústria del còmic.
Amb: Carles Santamaría, director del Saló Internacional del Còmic de Barcelona; Oriol Garcia Quera, dibuixant; i Joan Navarro, editor.
Amb: Carles Santamaría, director del Saló Internacional del Còmic de Barcelona; Oriol Garcia Quera, dibuixant; i Joan Navarro, editor.
Font: Òmnium
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada