
Per donar contingut i forma a l'esmentada campanya, de la reunió ha sortit una comissió formada per Josep Maria Berenguer (Edicions La Cúpula), Cristina Duran (Fadip), Antoni Guiral (historiador i crític de còmic), Jesús Moreno (Associació d'Editors de Còmic de la Comunitat de Madrid), Jordi Samaranch (SD Distribucions), Carles Santamaria (FICOMIC), Óscar Valiente (Norma Editorial) i Esther Vázquez (Set de Comic i Norma Comics Lleida).
L'esmentada comissió elaborarà un projecte que serà difós en el conjunt de la professió (autors, editors, distribuïdors, llibreters i altres col·lectius) per recollir esmenes i aportacions que enriqueixin la proposta. La comissió realitzarà un treball de síntesi que servirà per definir el document final que serà presentat a diverses institucions per demanar el seu suport.
Us podeu afegir a la proposta a El Día del cómic. Remarcar que cap dels dos blocs es poden consultar en la nostra llengua.
Font: Set de Còmic
1 comentari:
Vaja! Això que cap dels dos blocs es pugui consultar en la nostra llengua és tot un hàndicap. Amb la mà de gent d'aquí que hi ha ficada!
Publica un comentari a l'entrada