Terra Baixa, de Qu

Col. Lavínia.
Cartoné. 21,5x29 cm. 64 pàgs - Color.
17,95 €
Aquest àlbum és una fidel adaptació de la pel·lícula Terra Baixa, que TV3 estrenarà el pròxim 11 de setembre, protagonitzada per actors com Ernest Villegas, Francesc Orella i Marina Gatell, entre d'altres. El clàssic immortal d'Àngel Guimerà, una de les obres teatrals més populars i representades de la dramatúrgia catalana, fa el salt al llenguatge de les vinyetes de la mà dels autors Quim Bou i Hernán Migoya.
El clàssic immortal d'Àngel Guimerà dóna el salt al còmic.
Cinturó Neg

Col. Manga en Català Seinen
208 pàgs. B/N. 7 €
La Ginger Inokuma, una noia molt normal que anhela enamorar-se perdudament, és en realitat una geni del judo que ha rebut l’entrenament del seu avi, en Jigorô. Aspirarà aquesta noia a aconseguir la medalla d’or olímpica i el Premi d’Honor del Poble japonès i, a més a més, a esdevenir la superestrella del món esportiu del seu país?
Naruto #48, de

Col. Manga en Català Shonen
208 pàgs. B/N. 6,5 €
En Naruto derrota l’últim Pain i per fi s’enfronta cara a cara al veritable Nagato!! Mentre pugna per contenir l’odi i els desitjos de venjança que sent pel seu enemic jurat, l’interroga sobre el seu passat per mirar de trobar una resposta. Descobrir la cadena d’odi que manté atrapat el món ninja ajudarà a en Naruto a arribar a la seva resposta!!
SUGGERIMENT DEL MES:
La llegenda del ban

Col. Lavínia
Cartoné. 24,5x33,6 cm. 80 pàgs. - Color
15 €http://www.blogger.com/img/blank.gif
“La llegenda del bandoler Serrallonga és un producte de primera qualitat, amb un estil gràfic molt proper a l’escola franco-belga i una factura visual que el situa a anys llum en resultats artístics a la majoria de les adaptacions que de cinema a còmic acostumen a fer-se als Estats Units”.
ComiCat
En Joan Sala, àlies Serrallonga, va ser un mític bandoler català del Segle XVII.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada